Do našeho týmu hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Asistent/ka Back office se zaměřením na administrativní podporu kongresů a zákaznického servisu. Pokud máte smysl pro detail, rádi pracujete s čísly a hledáte stabilní práci na plný úvazek, budeme se těšit na vaši reakci!
Co vás čeká
- Aktivace nových zákazníků v systému (včetně kontroly DPH)
- Administrativa kolem vystavovatelů: ukládání a správa zálohových faktur
- Zajišťování případných změn na fakturách
- Kontrola úhrad zálohových faktur a zasílání upomínek
- Rozesílání daňových dokladů zákazníkům
- Vyplňování Vendor formulářů
- Tisk a archivace objednávek a faktur
- Vedení seznamu vystavených faktur
Co od vás očekáváme
- SŠ vzdělání s maturitou (ekonomický směr výhodou)
- Znalost anglického jazyka (schopnost číst a psát e-maily)
- Dobrá znalost MS Excel (práce s tabulkami, základní funkce)
- Řidičský průkaz sk. B
- Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
Co nabízíme
- Práci na plný úvazek (HPP)
- Stabilní zázemí společnosti s dlouholetou tradicí v oblasti kongresů
- Přátelský tým a podporu při zaučení
- Místo výkonu práce: Šestajovice
- Mzda: 30 - 40.000,- dle zkušeností

