Asistent/ka Back office – Kongresy

Do našeho týmu hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Asistent/ka Back office se zaměřením na administrativní podporu kongresů a zákaznického servisu. Pokud máte smysl pro detail, rádi pracujete s čísly a hledáte stabilní práci na plný úvazek, budeme se těšit na vaši reakci!

Co vás čeká

  • Aktivace nových zákazníků v systému (včetně kontroly DPH)
  • Administrativa kolem vystavovatelů: ukládání a správa zálohových faktur
  • Zajišťování případných změn na fakturách
  • Kontrola úhrad zálohových faktur a zasílání upomínek
  • Rozesílání daňových dokladů zákazníkům
  • Vyplňování Vendor formulářů
  • Tisk a archivace objednávek a faktur
  • Vedení seznamu vystavených faktur

Co od vás očekáváme

  • SŠ vzdělání s maturitou (ekonomický směr výhodou)
  • Znalost anglického jazyka (schopnost číst a psát e-maily)
  • Dobrá znalost MS Excel (práce s tabulkami, základní funkce)
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup

Co nabízíme

  • Práci na plný úvazek (HPP)
  • Stabilní zázemí společnosti s dlouholetou tradicí v oblasti kongresů
  • Přátelský tým a podporu při zaučení
  • Místo výkonu práce: Šestajovice
  • Mzda: 30 - 40.000,- dle zkušeností